Cases

MAAK KENNIS MET LEOGROUP VIA TIEN VERSCHILLENDE CASES.
UITDAGENDE PROJECTEN VOOR DE MOOISTE MERKEN EN BEDRIJVEN.

ViaVan - We Ride Together

In 4 stappen maak je eenvoudig gebruik van het vervoersplatform ViaVan. Boek een rit via de app, wordt opgehaald op de hoek van de straat, deel je rit met iemand anders en bespaar kosten.

Gebruikers van de app worden gelinkt aan anderen die dezelfde richting op moeten, zodat de ritten kunnen worden gecombineerd. Kortom, flexibeler dan het OV en efficiënter en milieuvriendelijker dan taxi’s omdat er simpelweg minder ritten nodig zijn. ViaVan is op dit moment actief in Amsterdam, Londen en Berlijn. Om de naamsbekendheid van ViaVan te vergroten zijn gepersonaliseerde speelkaarten verspreid, een veelgebruikt item met terugkerende promotionele waarde.

KPN - Voel je vrij

Al ruim 135 jaar werkt KPN aan veilige, betrouwbare en toekomstbestendige netwerken en diensten, zodat alles en iedereen altijd en overal verbonden is.

Voor het personeel dat deelnam aan een interne cursus bij KPN is een gepersonaliseerde Anti-diefstal rugtas gemaakt die is voorzien van verschillende verborgen vakken, een laptop- en tabletvak en een geïntegreerde USB oplaadpoort. Met de Anti-diefstal rugtassen gaan personeel en relaties zorgeloos over straat. De rugtassen zijn verkrijgbaar in diverse varianten, kleuren en personalisatie mogelijkheden.

Virgin Atlantic Airways - Change is in the Air

Sinds de oprichting in 1984 is Virgin Atlantic Airways een van ‘s werelds toonaangevende luchtvaartmaatschappijen. De luchtvaartmaatschappij die de branche opschudde met innovatieve producten en diensten, herkenbaar aan de charismatische bemanning in felrode uniformen.

Het duurzaamheidsprogramma van Virgin Atlantic Airways richt zich op milieu initiatieven zoals brandstof reductie, supply chain optimalisaties en non-profit partnerships. Om het programma kracht bij te zetten wordt gebruik gemaakt van het populaire gepersonaliseerde Groeipapier, oftewel biologisch afbreekbaar papier dat tot bloei komt zodra je het plant. Duurzaam, stijlvol en gebruiksvriendelijk!

Picnic - De online supermarkt

Picnic is de vrolijkste online supermarkt van Nederland en bespaart jou een hoop tijd, geld en gesjouw. In de app bestel je al je boodschappen voor de laagste prijs en worden deze gratis thuisbezorgd in milieuvriendelijke elektrische auto’s. Je bestelt vanuit je luie stoel en kiest zelf een bezorg moment. Via de Picnic-app zie je exact wanneer een bezorger van Picnic voor je deur staat, zo hoef je dus nooit te wachten! 

Met gepersonaliseerd cadeaupapier verrast Picnic haar klanten, partners en medewerkers met een mooie verpakking. Ben je benieuwd of Picnic al bij jou in de buurt bezorgt? Download de app of kijk op www.picnic.nl

AutoScout24 - In ieder zit 'n autoscout.

Met slechts een paar klikken een nieuwe of tweedehands auto vinden? AutoScout24 is Europa’s online auto marktplaats voor het kopen en verkopen van tweedehands auto’s. Met altijd 1,8 miljoen occasions online bij AutoScout24 en 10 miljoen gebruikers per maand is AutoScout24 de grootste online automarktplaats van Europa. Naast het auto aanbod, biedt AutoScout24 alle relevante informatie met betrekking tot auto’s in een online magazine.

Als relatiegeschenk voor eindejaar heeft Leoprinting Moods® Notitieboeken met bijpassende Prodir pennen mogen verzorgen, volledig afgestemd op de huisstijl van AutoScout24.

IKEA - Get Ready for Life

Omdat steeds meer inwoners naar steden trekken met kleinere woonruimtes en tegelijkertijd meer kleding, schoenen en technologie bezitten, wordt de indeling van het huis belangrijker dan ooit te voren. Thuis is de plek voelt, je volledig je zelf kunt zijn, de plek waar we ons opladen en in balans komen. Kortom het is de plek waar men zich klaarmaakt voor het leven, oftewel ‘Get Ready of Life’.

IKEA helpt ons hierbij door ideeën en inspiratie te geven. Naast online promotie voor deze campagne zijn ook gepersonaliseerde Wire-O Notitieblokken ingezet. Handig om je wensenlijstje in te vullen, schets van je ideale leefruimte uit te tekenen of een notitie in te maken.

Gulpener - De vrije brouwer

Als onafhankelijke familiebrouwerij geniet Gulpener al sinds 1825 van zijn vrijheid. Dankzij deze onafhankelijkheid hebben ze de vrijheid om de smaak van bier niet af te vlakken, maar te verrijken en continu op zoek te gaan naar vernieuwende smaken. Die vrijheid van Gulpener bestaat al 8 generaties en dat proef je terug in de 16 speciaalbieren. De grondstoffen voor het bier worden bewust uit eigen regio gehaald om de regio te versterken, de smaak te verrijken en de ecologische voetafdruk te verkleinen.

Op dit houten klembord is een smaakwiel in full colour bedrukt. Het smaakwiel is aanvaard als de standaard voor smaakanalyse, hiermee kunnen de brouwers vaststellen welke smaken er in het bier zitten.

JAN Magazine - De glossy die je raakt.

JAN (Just Another Name) biedt herkenning, diepgang en inspiratie voor 30+ vrouwen. Al sinds 2005 is het tijdschrift bezig met inspireren van haar lezers door de laatste trends te delen op gebied van mode, beauty, wonen, reizen en culinair. Ook biedt JAN haar lezers inhoudelijke thema’s met humor, liefde, interviews en storytelling fotografie. Naast het magazine is JAN ook online actief. Op de website vind je naast de vertrouwde JAN-pijlers: mode beauty, lifestyle en psyche ook de specials Vakantie JAN, JAN Living en JANtje.

Na de JAN Agenda is er nu ook het JAN Notitieboek. De zwart kunstlederen LeoBooks Notitieboeken zijn voorzien van een luxe diepdruk met het JAN logo.

Hortus Botanicus Amsterdam

Midden in het centrum van het energieke stadsleven van Amsterdam staat een van de oudste botanische tuinen ter wereld: De Hortus Botanicus Amsterdam. Hier kun je ontsnappen aan het hectische stadsleven en flora van over de hele wereld bewonderen.

In de moderne botanische tuin staan actuele vraagstukken tussen mens en plantenwereld centraal. Via de opvallende bedrukte naambadges wordt het personeel van De Hortus eenvoudig herkend voor publiek en kan het ervoor zorgen dat de bezoekers kunnen worden geïnformeerd over de diversiteit van planten.

Zalando - Fashion & Inspiratie

Om te voldoen aan de full look, is de van origine Duitse e-tailer Zalando in 2018 gestart met de verkoop van cosmeticaproducten in. Dus naast je nieuwe outfit ook nog een bijpassende nagellak of haarverzorging aan je winkelmandje toevoegen. Met ruim 7000 beauty producten van meer dan 150 merken stelt het zowel de mannelijke als vrouwelijke consument in staat hun look af te maken. 

Omdat deze uitbreiding logistieke uitdagingen met zich mee brengt, heeft Leoprinting in samenwerking met Zalando gepersonaliseerde luchtkussen enveloppen ontwikkeld. De enveloppen worden ingezet om klanten proefflacons toe te zenden bij bestellingen en dienen tevens als branding voor de lancering van de nieuwe productlijn.

WE ARE THE PEOPLE THAT DO.

WE LISTEN. WE UNDERSTAND.
WE DELIVER.

Wij zijn gevestigd in Nederland, België, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Spanje, zo kunnen wij optimale service bieden voor bedrijven op zowel nationaal als internationaal niveau. 

Onze specialisten zorgen ervoor dat u zich onderscheid in de markt. U heeft een idee en samen creëren wij de invulling. Wij hebben internationale marktkennis, innovatieve producten, optimale productie en flexibele levering door ons uitgebreide logistieke netwerk.